Újabb nap, újabb gondolat, újabb bejegyzés.
 

Ma igazán érdekes eseménynek voltam tanúja. Egy talán harmadikos, negyedikes kislány öngyilkossági kísérletének.

A többiek és én álltunk a buszmegállóba, mikor megláttuk ezt a síró kislányt. Megkérdeztük mi  a baja. Aztmondta elege van a bátyjából meg a családjából. Oké nem szóltunk semmit.

Erre rá öt perce azt látjuk, hogy a ksilány elövett egy kötelet kikötötte az iskola rozsdás zöld kerítésére a másik felét a nyakára kötötte, majd volt egy padka előredőlt és várta míg meghal. Majd a többiekkel odaszaladtunk, én kikötöttem a kötelet, és egyik barátnőm addig beszélt  kis szőke lánnyal. Majd a kislány elment. Mondtam a többeiknek, hogy ez a ksilány készül még valamire. Meg kéne akadályozni. Szerencsére pont jött a kis lány busza amire felszállt és elment. Így nem tette meg a következő kísérletet....De ki tudja mit tesz..

Szerző: small_sent  2010.01.29. 14:25 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://smallsent.blog.hu/api/trackback/id/tr461712507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása