Este nagy nehezen elaludtam.De nem sokkal később éjfél felé vagy már hajnalba félálmomba felkeltem és megijedtem, mintha egy fehér bőrű ember akiből sugárzik a hidegség, ott ül az ágyam mellet.Nem mertem mégegyszer végigmérni szememmel, amúgy is fél álomba voltam nem láttam belőle sokat...De mégis.Nagyon megijedtem..Nem tudom ki vagy vmi volt....Lehet csak az álmom fantáziált de az nem lehet mert nagyon megijdetem...Mind1..Lehet pszihológushoz kéne fordulnom..xD

Szerző: small_sent  2010.01.20. 15:42 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://smallsent.blog.hu/api/trackback/id/tr431687820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása