Ma egyik lánnyal jöttem haza a főtérről a kis szerény,hideg városból, és egy buszmegállóba volt egy 172cm magas fekete hajú bőröndös hiányos fogú barnaszemű nő. Nekem nem volt szimpatikus már a vészjósló tekintete sem. Megállított minket és megkérdezte mikor jön busz.Mi elmondtuk neki, utána rá 1perce megkérdezte mi a nevünk.Természetesen elmondtuk.Én nem teljesen. Szóval miután megkérdezte ez a nő, hogy mennyi idősek vagyunk utána nem is kellett több aztmondta, hogy ő jósnő, és kihívóan megkérdezte, hogy szeretnénk -e tudni valamit. Én azt válaszoltam most úgy igazából nem.Megkérdezte, hogy jelen múlt vagy jövő.Mintha köteles lettem volna válaszolni rá.
   Barátnőm akivel voltam mondta, mint egy tipikus lány, hogy a szerelmről akar tudni.A jósnő elmondott neki mindent, majd megszólalt nekem, hogy nekem is elmondd mindent.. Renben elmondott mindent ami gyakorlatilag  negyed részben igaz volt.

Utána így gondolkodott mit mondjon a furcsa "Boszorkány", és eszébe jutott , hogy ő most elmondja nekünk a dolgainkat. Megbombázott a családi és testvéri kapcsolatokkal, elmondta az iskola dolgait... Érdekes módon engem nem nagyon tudott megfejteni, mint barátnőmet.Engem speciel csak össze vissza tippelgetett. Talán lenne velem valami baj?Nem tudta kitalálni a bátyámmal alkotott kapcsolatot sem.A családi hátterem sem.Egyszerűen nem ment neki.. Nem értettem.Utána majd hosszas beszélgetés után mondta , hogy:
-"Én azt ajánlom nektek, hogy nagyon nagyon vigyázzatok magatokra, vigyázzatok mit csináltok".-mondom kössz.
Ez olyan bajnak hangzott, mintha történni fog valami, és arra próbálná felhívni a figyelmet, hogy kikerüljük ezt a bajt, Jó én megértem de már az is furcsa volt a tegnapi eset után, amikor láttam valakit, hogy így ma már hirtelen  összefussak egy jósnővel....Főleg ilyen este.

Este, kint hidegben a lámpák fénye is már csak pislokolt, a drogosok kezdtek gyűlekezni a városban.Mindegy visszatérve
Utána nekem már kicsit elegem volt, meg már nagyon fáztam így mondta szerencsémre bartánőm, hogy nekünk mennünk kell.
Erre a jósnő azt válaszolta, hogy még ő jósolni akar nekünk , és hogy majd a közeljövőben muszály lessz találkozni. Nem tudom de engem már az rossz érzéssel töltött el , hogy ott maradtunk beszélgetni vele.Most is így ha visszagondolok, rossz előérzteme van.

Érzem, hogy  nem szabadna elmennem legközelebb.Általában az ilyen érzéseim beválnak, szóval vagy kikerülöm azt  a nőt vagy továbbra is hallgatom a rólam alkotott általában nem igaz történeteit....

Szerző: small_sent  2010.01.15. 20:03 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://smallsent.blog.hu/api/trackback/id/tr141675388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása