Az út hidegen le van fagyva... A lámpák fénye is már csak pislákol. AZ ég világos barna köpenyben úszik, s én sétálok az úton egyedül. Az este hangulata már átjárta a házakat s lakóikat. Csend van.. épteim hallatszanak csak , meg néha a fák apró rezdülései.

Minden nyugotságban pompázik.

Éjszaka van.

Éjszaka van. AZ éj szele átjárja testem, nyakamat finoman érinti . Hajamba bele-bele túr. S én beszívom mélyen az éj illatát. EZ másabb mint nappal. Ez sokkal különlegesebb .

S miközben én sétáltam ezen az úton. Megláttam lábam előtt egy rózsát

Egy földre eldobott szál rózsát.

Sokáig néztem, ahogy roskad a földön.

Ő is egyedül.

Valaki kezéből kiejtve, értéktelenül eldobva.

S ekkor ebben a peercben. Elkezdett esni az eső.

 AZ éj kzepén.

Minden esőcsepp gyors ritmust alkotott körülöttem.

 S minden esőcsep a rózsára hulott.

 S én nem néztem tovább . Felvettem a földről a saras virágo.

Az eső jobban kezdett esni.

Csuro vízes voltam de nem törődtem vele.

 S a rózsa szárára egykis címke volt tűzve melyen a következő szövveg állot.

: Szeretlek.

Ezt a szöeveget minden esőcsepp elmosta

 A szeretlek szóból csupán csak 1 tintapaca maradt.

Minden betű elmosodott.

Mintha t volna az a darab papírka.

Sétáltam tovább azzal a szál rózsával a kezemben.

Eláztam.

S a szél is feltámadt

Fázni kezdtem.

De nem törödtem a hideggel.

 Csak sétáltam . S gondolkodtam.

Már-már szinte csak a lábam vitt az úton.

Semmimás.

 Hogy min gondolkodtam?

Azon az egy szál rózsán.

 Arcomra úgy hullottak az esőcseppek, hogy már úgy tűnt mintha nék.

Minden vízben burkolodztótt.

 A fákon apró cseppek helyezkedtek el sorba.

 Most a vízcseppek zongorázása a természetben volt a leghangosabb zaj.



Bocsi a helyesírási hibák miatt.

 

 

Szerző: small_sent  2010.02.16. 19:07 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://smallsent.blog.hu/api/trackback/id/tr131764119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása