Mindenkit kikérdeztem , hogy mi a vélemyénük, hogy befolyásolható vagyok-e vagy nem.
Mindenki azt mondta , befolyásolható vagy. Volt aki azt mondta , hogy túlságosan is.És akkor poénból kinevettem magam milyen szerencsétlen vagyok, és megkérdeztem szerinted mit tudnék ez ellen tenni? Válasz: Tudj Nemet mondani! És tudjátok mit? Részben igaza van.
Ezen nem azt érti, hogy mindenre mondjak nemet. Hanem,hogy tudjak.. De az a vicc, hogy ezt már próbáltam.. Nem sikerült.. Valamilyen oknál fogva nem megy, csak néha.Lehet az a baj, hogy túl jószívű vagyok mindenkivel? Pont ezért nem bírok nemet mondani? Vagy ők hazsnálnak valami módszert? Erre annyi kérdésem lenne....Mindegy is...

Vagy ilyen maradok, vagy nem....
 

Szerző: small_sent  2010.01.24. 17:13 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://smallsent.blog.hu/api/trackback/id/tr51698374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása