Lelkem még  mindig nem gyógyult be és szerintem egy darabig nem is fog... Mindegy.

Kezdem unni, hogy senki nem hajlandó olvasni a blogom. És hogy hülyének néznek, hogy egy bloghoz beszélek. Ez van.

Elhatároztam hogy rendbe hozom magam, és nem leszek annyira ilyen otthonülős. Inkább elmegyek egy tea házba vagy akármi... De ez csak egy teória...

Belecsöppentem egy tengerbe... A Minden tengerébe. A hullámok kietlenül dobálnak, s ott úszik mellettem a Főleg, a Miért , a Mert..., Hát hogy stb.
Ebben a tengerben hánykolódom Én egyedül...


A végére pedig újabb alkotásom. ( ennél sokkal nagyobb csak a blog..):

Szerző: small_sent  2010.02.19. 15:34 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://smallsent.blog.hu/api/trackback/id/tr991773721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása