Ma.... Ma megyek be Budapestre  a westend city centerbe egy kisebb társasággal.. Hát kíváncsi vagyok mi sül ki belőle. Én igazából nem teljesen ezt terveztem de most kell a társaság, hisz végülis hétvége van.Akármennyire rövid is , hétvége van...

 =). Lassan megint delet üt az óra...Telik, telik az idő, úgy ahogy sohasem gondoltam volna. Vagy lehet csak én érzem ilyen gyorsnak.

Gyors témaváltás.

Eszembe juott így az álmokról egy két sor... Mostanában igen furcsaságokat álmodok. Nemrég vagy 5x álmodtam vonattal, ami azt jelenti idézem " elkerülhetetlen dolog" Jelentése kicsit szívbe maró mert nem tudom előre mi lessz az az elkerülhetetlen dolog, ami elér engem és én nem fogom bírni elkerülni...Ki tudja mit hz a jövő...A nagybetűs Tolakodó Jövő...

Szerző: small_sent  2010.02.06. 09:39 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://smallsent.blog.hu/api/trackback/id/tr551733451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása