Ma a suliban anniyra elegem lett a körülöttem lévő emberek hülyeségeiből, hogy fogtam magam, van a suliba egy kis eldugott hely az ablak mellet ahol van 1 pad, oda elmentem leültem benyomtam Yiruma-River flows in you számát és néztem ki az ablakon a gyönyörű és páratlan hóesésbe.  A zene meg a hóesés olykor olykor táncoló ritmust alkottak körülöttem,teljesen belefeledkzetem minden problémába és csak bámultam ki.Ahogy minden egyes hópehely szépen , lassan nem sietve lehull a fák ágaira, az emberek kabátjaira kellemes érzést táplált bennem.Hihetetlen mennyire elbűvölő a természet apró csodái, és pillanatai.  Egyre csak nagyobbodott a hó a nedves, hideg talajon, annál jobb volt.Abban a pár percben minden tökéletes volt.Mintha mindegyik hópehelybe életet látnék.Ez csupán csak optikai cslódás,. De mégis a sok különböző formájú hópelyhek. Mintha a táj egy nagy fehér fátyol alá burkolodzott volna. Szép volt, addig amíg egy tanár elém nem lépett és ráébresztett arra, hogy óra múlt 5 percel.. Felálltam a padról, és kisétáltam a titkos zugból..

Szerző: small_sent  2010.01.21. 20:29 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://smallsent.blog.hu/api/trackback/id/tr141691175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása