Nem rég történt velem meg egyik bartnőmmel egy furcsa eset.
Velem az történt, hogy egyik fárasztó nap sétálatm haza és elmélkedtem, mikor megláttam egy fehérbőrű, 175cm körüli magas férfit.Szeme sötét volt mint az éjszaka, bőre fehér mint a fal.Néztem egy darabig majd láttam, hogy mélyen engem figyel és gyorsan lenéztem a földre.

Egy tök egyenes utcába mentem, se egy másik utca vagy elágazás.Csak az út.Még 1 bokor sem volt... Mire visszanéztem nem volt ott senki.. 2másodpercre nézhettem a földet.De mire visszanéztem Senki. Nagyon furcsáltam az esetet,elég elgondolkodtató volt. Az a tüzes szempár.. Mintha menten felfalt volna vagy én nem tudom. Egyszerűen eltünt. Egyik házba sem ment be.Semmi.
 
Nem értem, hogy hogy tudott eltűnni ilyen gyorsan. Azt sem értem miélrt nézett ennyire... Annyi sok megválaszolatlan kérdés halmozódott fel bennem.. Jó ez eddig oké.2nappal később barátnőm meglepően bejentett egy nagyon hasonló esetet. Neki úgy volt, hogy ment egy tök egyenes utcába és hallotta, hogy valaki követi. Hátranézett sötét alak(este volt). Tüzes szempár.Barátnőm belehúzott majd lépett egyet-kettőt, hátrranézett Senki.. A kutyák meg voltak veszve....

    EZt csak úgy leírtam mert nem tudom ki volt, és mit akart/akar, de amióta ez az este történt egyre furcsább érzéseim vannak.. Szerintem barátnőmmel nem ugyanazt a fickót láttuk.. De annyira meglepő ez az egész.... Sok olyan kérdés halmozódott meg bennem amit senki nem fog megválaszolni...

Szerző: small_sent  2010.01.06. 20:29 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://smallsent.blog.hu/api/trackback/id/tr521652543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása