Rég nem írtam ide.Itt az ideje :). A telem egész jól telik, végülis ez a kedvenc évszakom.
Ma is esett a hó. Valami hihetetlenül gyönyörű volt az érintetlen hó. Kellemes érzéssel tölt el :). Az iskolában is egész jó napom volt.. Néha-néha kitekintettem az érintetlen hóra.
Örülök, hogy ezen a télen csak 2x sütött a nap:).Nem tudom miért, de nekem ez a szürkeség jobban bejön, mint a forró nyár.Hát kinek ez, kinek az. Kész vannak a tájképeim is :). Szilveszterkor elmentem és csináltam párat, és csak most sikerült feltölteni :). Most nem tudok többet mesélni..Majd ha eszembe jut még valami, írok :)

Szerző: small_sent  2010.01.06. 20:17 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://smallsent.blog.hu/api/trackback/id/tr381652503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása