Rég nem írtam. Itt az ideje.
Szóval mai nap is hamar elment.... Újabb események, újabb csalódás, újabb képek :D, újabb jegyek az ellenőrzőben, újabb szaktanári figyelmeztetés. Nem mintha rossz gyerek lennék, csak eléggé megmondom az embereknek mi a stájsz. De ők megpróbálnak urlakodni, és elvárják tőlem, hogy kussoljak, és próbálják elhitetni velem, hogy igazuk van. Nem mondom, hogy nincs igazuk, de akkoris nekem egyszer azt mondták: " Mondd ki mi a véleményed, "
És kimondom. Kivétel amikor nem ... Nah mindegy .. Váltsunk témát rögtönjébe.

Szóval szeretnék kicsit beszélni az emlékekről. Tudjátok vannak az első emlékek mikor mint előszőr voltál első osztályba, előszőr lett pasid, előszőr stb...
Mind egy időután lelkedbe karcolódnak emlékként. S az emlék megmarad.Vagy csak a konzerválódott darabkája is, megmarad, mint a nap a az égbolton.Még akkoris ha felhős az ég. A nap mindig ott van mögötte. 
De tudjátok... Mikor történik valami... Ami abban a pillanatban jó, de hirteeln egy idő után minden megváltozik, vagy valami akkor az nem szép emlék. S az tépi lelked ha visszaemlékszel rá.

Újabb témaváltás.

Hallottam az új drogról."Öncsonkításhoz vezethet a legújabb partidrog" .
Gratulálok emberek.
Nekem nem kell a drog, hogy érezzem, hogy élek.
Nekem nem kell az alkohol, hogy abba folytsam bánatom.
Nekem nem kell az alkohol kedvfokózonak.
Nekem nem a cigaretta, hogy rohasszam a tüdöm.
Nekem nem kell a vizipipa, hogy különböző gyümölcsök izét érezzem számba.Ott a zöldésges hülyék. Ha pedig azt akarod, hogy füstöljön gyújtsd meg..(Y).

Nah egyenlőre ennyi.




 

Szerző: small_sent  2010.02.16. 18:46 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://smallsent.blog.hu/api/trackback/id/tr721764060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása